Q&A|Opleiding, YouTube en meer

Hi allemaal,

Op instagram had ik jullie gevraagd om vragen achter te laten en die ga ik nu beantwoorden. Let’s go!
1. Zit je op een sport?

Ik heb dansen gedaan en paardrijden maar nu zit ik niet op een sport.

2. Welke richting ga ik volgen?

Ik ga in het 2de moderne wetenschappen studeren, in het 3de – 6de humane wetenschappen en daarna Psychologie. Ook wil ik zeker één jaar de Visagie opleiding van B-Academy gaan volgen.

3.Liever elke dag snoep of elke dag chips?

Sowieso chips. Ik hou totáál niet meer van snoep en ik hou gewoon van chips hahaha.

4. Zou je liever bekend worden met YouTube of met je Blog?

Dat is een moeilijke. Want het is allebei mijn passie. Filmen en schrijven. Maar dan denk ik toch YouTube omdat je daar echt veel meer mee kan bereiken en je veel meer verschillende dingen kunt creëren.

5. Wat is je hobby?

Lezen, Bloggen en 13 reasons why kijken hahaha!

Zo dat was de Q&A voor deze keer.

Bedankt voor het lezen!

Geef een reactie

