My Diary 13-21 juli

Hi allemaal,

Ik had deze week best wel een redelijk drukke maar ook leuke week. In dit artikel maar ik jullie mijn week zien van 13 tot en met 20 juli. Laten we beginnen.

Donderdag 13 juli

Vandaag ging ik Shoppen met een vriendin van de lagere school. Zoë en ik waren op de basisschool al heel goede vriendinnen en zij is veruit de énige met wie ik nog contact heb van toen. We besloten om naar het Shopping Center van Wijnegem te gaan. We hebben daar een hele dag rond gelopen en veel gekocht. Wat ik precies heb gekocht zien jullie binnenkort in een Shoplog.

Gekke accessoires proberen vinden we te gek. We houden er dan ook van om de gekste dingen uit de rekken te pakken en er grappige foto’s mee te maken. #instafamous.

Nadat we een paar uur hadden rondgelopen was het toch echt tijd voor een drankje. Mijn favoriet is een Zesty Berry van de Zest Juice. Hij zit boordevol vers fruit en een beetje suikervrije yoghurt. Echt een aanrader als je hem tegen komt.

Tegen de middag gingen we langs de Panos om dat te eten. Zoë nam een worstenbroodje en ik een pizza. Tegen vier uur aten we nog een lekkere warme wafel met slagroom van ijsboereke.

In de h&m vonden we nog deze trui en moesten we nog even een #twins foto maken natuurlijk. We hebben hem uiteindelijk niet gekocht maar het is wel een leuke foto geworden :). Dit was zeker een geslaagde dag!

Vrijdag 14 juli

Vandaag had ik in de ochtend een afspraak om mijn nieuwe beugel te gaan halen bij de orthodont. In de avond had ik mijn verjaardagsfeestje bij mama. Ik mocht de cadeautjes uitpakken en we kletsten nog wat bij.

Voor mijn verjaardag kreeg ik een paar super leuke items van Large. Ik ben er super blij mee en ook kreeg ik het eerste boek van Mascha. Happy Life. Het boek bevat heel veel levenslessen en het is echt een aanrader want wanneer ik dit typ heb ik hem al uit. In de avond ging ik naar papa en was deze dag weer om.

Zaterdag 15 juli 

In de dag ging ik met mijn gezin bij papa naar een markt. Daar kocht ik een Figet Cube en een popsocket. Ook drinken we op een terrasje nog iets en ik nam zoals altijd een Ice Tea.

Tegen de avond gingen we naar mijn favoriete restaurant. De ComoComo in Antwerpen. Het eten is daar altijd zó lekker en deze keer waren we er voor mijn verjaardag. Dus dat was dubbel zo leuk.

Het eten komt voorbij op een band en je kan kiezen uit verschillende menu’s. Wij nemen altijd het all-in menu.

Maar op een gegeven moment zegt een van de medewerkers door een microfoon dat ik jarig ben en iedereen begint te zingen. Ik kreeg een Chocolade Mouieux. Er stond een klein handvuurwerkje op en het was echt super…AKWARD!!! ;).

Zondag 16 juli

Vandaag was ik jarig en had ik een feestje met barbecue bij papa.

Het eten was super lekker en het was echt heel gezellig.

Hier kreeg ik voor mijn verjaardag een Gio trui en deze stond al op de wishlist die ik eerder deelde. Er zat een leuk kaartje bij en de trui is echt heel warm dus perfect voor de winter. Ook kreeg ik een boxje om 24/7 Shawn Mendes te luisteren ;).

Maandag 17 juli tot en met woensdag 19 juli

Deze dagen werkte ik was aan mijn vakantietaak voor wiskunde en keek ik nog eens 13 reasons why. Ik ben zo verslaafd aan die serie. My God! Ik ga hem binnenkort zeker nog een derde keer kijken.

Donderdag 20 juli

Vandaag ging ik met een organisatie naar Bobbejaanland. Ik leerde er al snel Sarah kennen en in middels zijn we beste vriendinnen. We gingen ik heel veel attracties waaronder mijn favoriet. De Typhoon.

Het leukste moment van de dag was de terugrit in de bus. We hebben heel de tijd gepraat met ons drieën. Sarah, Michiel en ik. Het was echt super gezellig en we hadden vaak de slappe lach. Typisch meisjes. Hahaha.

Zo dit was mijn week. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Bedankt om te lezen.

Geef een reactie

