Favorieten Juli

Hi allemaal,

Vandaag is het zaterdag 29 juli wat betekend dat het alweer bijna het einde is van juli. Maar ook dat ik start met een nieuwe serie! Namelijk Favorieten van de maand. Ik deel dan elke laatste zaterdag of woensdag van de maand mijn favorieten op het gebied van Beauty, Fashion en nog veel meer. Laten we beginnen.

Beauty:

Etos Rainbow Highlighter- €4,99

Ik ga heel kort zijn over deze want hiervan komt volgende zaterdag een review online. Maar ik kan al wel zeggen dat ik heel erg tevreden ben over dit product.

Essence Matt Matt Matt 02

Hiervan ben ik de prijs even vergeten maar ik heb deze lipstick echt heel vaak gedragen deze maand. Ik neem hem ook overal mee naartoe. Hij is heel basic bruin nude en hij is mat. Zeker een aanrader en te koop bij de Kruidvat.

Mac Pure Zen- €19,95

Op instagram liet ik al weten dat dit ook zéker een favoriet is. Hij is een beetje Peach nude. Hij maakt mijn lippen íets lichter en dat vind ik op z’n zijn wel eens mooi.

Garnier Micellair Water

Ook hiervan weet ik niet de prijs maar dit Micellair Water werkt zó goed. Hij haalt echt al mijn make-up weg en verzorgd ook nog eens mijn huid. Love it. Hij is te koop bij de Kruidvat.

Non-Beauty:

Beautynezz agenda- €14,95

De Beautynezz agenda begon in juli dus deze maand ben ik druk aan de slag gegaan met deze planner. Hij is super fijn en werkt voor mij prima. Hij is te koop in de Hema in België en Nederland.

Happy Life

Wie me al langer volgt weet dat ik het tweede boek van Mascha heb gelezen. Happy Love Life. Maar nu heb ik ook haar eerste boek. Happy Life. Met allemaal levenslessen en korte verhaaltjes. Ik heb iit dit boek zo enorm veel geleerd dat dit wel in dit lijstje moest.

Fashion:

Deze outfit is ook absoluut mijn favoriet. Wanneer ik dit schrijf heb ik hem ook aan hahaha. Het topje komt van Large en daaronder draag ik een zwarte sportbh. Ik hou echt van dat of the sholder idee dus deze outfit is echt een dikke duim omhoog.

Zo dat was het voor deze maand.

Wat zijn jullie favoriete van juli?

Bedankt voor het lezen!

Geef een reactie

