To Much Information Tag

Hi allemaal,

Omdat het artikel dat eerder vandaag online is gekomen heel kort was heb ik nu nog een extra artikel voor jullie. Namelijk de To Much Information Tag. Laten we beginnen!

Wat draag je nu?

Ik draag nu een basic zwart shirt van de H&M en een klassiek shortje ook van de H&M. Hier komt binnenkort misschien een outfitpost van online.

 

Ben je weleens verliefd geweest?

Zeker. Van de basisschoolverliefdheid maar ook al op de middelbare.

Heb je weleens een vervelende break-up gehad?

Nee. Ik heb het elke keer (op één keer na dan) uitgemaakt en ben er nog nooit echt verdrietig door geweest hahaha. Ik ben ook meer een type van I’m single to the moon and back!

Hoe lang ben je?

Ik heb me onlangs niet meer gemeten maar ik denk ongeveer 1m50.

Hoeveel weeg je?

Dé vraag waar jonge meiden (ook ik) bang voor zijn hahaha. Maar ik weeg nu 47 kilo.

Heb je tattoo’s?

Nee nog niet. Ik wil er wel heel graag maar ik heb een lichte angst voor naalden en ben heel kleinzerig. Maar ik wil het wel heel graag!

Heb je piercings?

Enkel gaatjes voor oorbellen maar ik draag nooit oorbellen :).

OTP?

Als iemand dit kent laat het me weten want ik heb totaal geen idee.

Wat is je favoriete fictieve tvkoppel?

Sowieso Tony en Brad van 13 Reasons Why.

wat is je favoriete serie?

13 REASONS WHY!!!!! Ik ben verslaafd aan die serie. Ik volg iedereen van 13RW op instagram en kijk heel vaak naar plaatjes van de serie. Ik heb de serie ook al twee keer gekeken en ga heb binnenkort voor de derde keer kijken hahaha.

Wat is je favoriete band?

B-Brave of Yellow Claw.

Wat is je favoriete liedje?

Krantenwijk van Lil Kleine en Boef en There’s nothing holding mme back van Shawn Mendes die ook mijn favoriete zanger is.

Hoe oud ben je?

13.

Wat is je sterrenbeeld?

Kreeft en ik geloof ook daadwerkelijk in horoscopen.

Kwaliteit/eigenschap die ik zoek in een partner?

Gewoon dat het klikt den ik. Ik weet niet zo veel van relatie’s en zo dus ja.

Wat is je favoriete quote?

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly’s wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world

Wie is je favoriete acteur?

Na heel lang twijfelen (tussen alle acteurs van 13 Reasons Why of course) kies ik toch voor Dylan Minnette die Clay speelt in 13 Reasons Why omdat hij heel veel emoties heel natuurlijk kan spelen en ook helemaal de kijker kan meenemen in zijn emoties wat ik een heel groot talent vind.

Wat is je favoriete kleur?

Heb ik niet echt. Maar ik denk wit, zwart of roze.

Harde of zachte muziek?

Harde. Lekker uit je dak gaan op hele luide muziek is echt een uitlaatklep.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Mijn vriendinnen, klastitularis van het eerste middelbaar of mijn kamer.

Hoelang douche je ongeveer?

Als ik enkel mijn lichaam was 5 minuten, als ik ook mijn haar was ongeveer 20 minuten.

Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

Een uurtje ongeveer.

Heb je ooit gevochten?

Nee nog nooit en daar ben ik blij voor.

Wat is een Turn-On?

Een vriendelijke lach kan nooit kwaad.

Wat vind je een afknapper?

Mensen die heel kortzichtig zijn, daar kan ik absoluut niet tegen!

Waarom ben je een Blog begonnen?

Omdat ik mijn inspiratie en creativiteit wilde uiten en omdat het me super leuk leek maar vooral omdat ik zag hoe leuk Mascha van Beautygloss het vond dat heeft me echt overgehaald om het ook te doen.

Heb je angsten?

Laatste tijd niet meer. Behalve spinnen.

Wie heeft je het laatst doen huilen?

Ikzelf omdat mijn gsm ineens kapot ging en niet meer aanging.

Wat was de laatste keer dat je tegen iemand zei ” i love you”?

Gisteren tegen een vriendin.

Wat is de betekenis achter je domeinnaam?

Droomgevoel vond ik wel leuk klinken maar ik wilde veel liever iets Engels dus toen koos ik voor Dreamfeeling.

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

in dat boek ben ik nog steeds bezig en het is The Perks Of Being A Wallflower van Stephen Chbosky. Echt een heel erg goed boek waar waarschijnlijk een boekreview van komt.

Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

De beste serie ooit! 13 Reasons Why hahaha.

Wie is de laatste persoon met wie je hebt gepraat?

Mijn oma over het middageten hahaha.

Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een berichtje hebt gestuurd?

Mijn papa vanochtend nog.

Wat is je favoriete eten?

ComoComo in Antwerpen. Dat is een restaurant maar alles is daar veel te lekker.

Waar wil je nog naartoe?

Amerika, Tenerife en Curaçao.

Wat is de laatste plaats waar je was?

In Zwijndrecht.

Heb je een crush op iemand?

Ja. Maar ik zeg niet wie 😉

Wie heb je voor het laatst een kus gegeven?

vanochtend mijn opa.

Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Geen idee.

Wat is je favoriete smaak in snoep?

Rood  (aardbij of kersen) en blauw (bosvruchten).

Speel je een instrument?

Voor school moeten we blokfluit kunnen spelen en ik kan een heel klein beetje piano.

Wat is je favoriete sieraad?

mijn kanten chocker en mijn vriendschapsbandje met Sarah.

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Fietsen want ik  heb gisteren een klein stukje gefietst.

Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

There’s nothing holding me back van Shawn Mendes <3.

Wat is je favoriete openingszin?

Geen enkele want ik ben echt tegen openingszinnen.

Heb je die al eens gebruikt?

Nee want ik heb er geen.

Wat is de laatste keer dat je hebt gechilt?

Twee uurtjes geleden denk ik.

Aan wie geef je de tag door?

Aan iedereen die hem eens wilt doen. Leef je uit!

Zo dit was het dan.

Bedankt voor het lezen!

PicsArt_03-21-06.30.02

 

 

2 thoughts on “To Much Information Tag

Geef een reactie

