Review: Etos Rainbow Highlighter

Hi allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie weer eens een review. Deze keer van de Rainbow Highlighter van Etos. Ik was een tijdje geleden in Eindhoven met een vriendin. We hebben daar heel veel gekocht en op Instagram vroeg ik jullie van welk product jullie een review wilden en jullie kozen allemaal voor de Rainbow highlighter. Laten we beginnen!

etos2.jpg

Etos Rainbow Highlighter-4,99 euro

Ik was al heel lang benieuwd naar zulke highlighters maar kocht ze om de één of andere renden nooit. Ik weet dat ik er ook één had gezien in de kruidvat maar ik kocht hem niet. Daar besloot ik verandering in te brengen. Ik wist dat ze er in de Etos ook één verkochten dus besloot ik om als ik in de Etos zou komen ik hem mocht kopen. Zo gezegd zo gedaan. Ik liep de Etos binnen zocht deze highlighter en ging naar de kassa. Hij was ook helemaal niet duur dus dat maakte me super blij. Eindelijk kon ik dit pareltje uittesten.

etos1

Ik was direct verliefd op de kleurencombinatie. Niet een echte regenboog maar toch héél mooi. Van links naar rechts zijn de kleuren Paars-Blauw-Groen-Geel-Roos. Ik durfde deze mooie highlighter niet te gebruiken omdat ik hem te mooi vond hahaha.

etos swatch

Op de foto zie je het niet zo duidelijk maar deze highlighter geeft zo’n mooie glow. Voor dat effect gebruikte ik twee laagjes. Als je te veel doet overheerst het blauwe wat dus let daar een beetje voor op.

etosglow

Ook op je gezicht geeft hij zo’n mooie gezonde gloed. Echt i love it. Hij zit nu sowieso in mijn everyday stash want ik kan maar geen genoeg krijgen van deze prachtige highlight. Als je nog een buget highlighter zoekt is deze zeker aan te raden.

Zo dat was het voor deze keer.

Gebruiken jullie dagelijks highlighter?

Bedankt voor het lezen x

PicsArt_03-21-06.30.02

 

Geef een reactie

